Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Saturday, December 12, 2009

Flora Fair di Queensbay...

Pada hari ini (06 12 2009) , hari terakhir PC Fair. Ikutkan hati memang tak nak pi sebab tak ada fulus nak belanja. haha. Teman kakak pi kejap, last last beli jugak Canon DSLR. Aku berkenan dengan Nikon tapi sebab lens banyak tak compatible ( motor lens dekat body camera). Canon ni motor lens dekat lens, so banyak lens boleh pakai. Hurm, best la kakak aku bergambar ni.


Dari situ, ke Queensbay ngan mak dan adik aku. Wah, ada flora fair dekat luar QB. Aku tak minat sangat, tapi yang mak, kakak ngan adik aku suka sangat bunga. Banyak spesis bunga serta tumbuhan boleh dilihat dan dibeli. Paling menarik, tumbuhan pemakan serangga seperti pitcher plant, snap trap yang berjaya dijadikan tumbuhan belaan dirumah. Kakak aku belilah beberapa bunga, mak aku pun beli jugak segala bonzai, pitcher plant bawak balik Sabah. Lucu jugak, sebab cadang nak beli setakat 2 - 3 bunga ja, tengok sampai 6 bunga beli. haha. Malam baru balik, penat.. zZzZz.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

No comments:

Post a Comment