Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Sunday, January 10, 2010

HTT644 & HTT647 & Berita Ekslusif

Hii kawan kawan, lama sudah kita tidak berjumpa. Pada ruangan kali ini, saya ingin menyampaikan material material kursus bagi kawan kawan yang tidak dapat mengaksesnya melalui i-learn system. Walaubagaimanapun, saya juga menganjurkan saudara dan saudari untuk cuba mengakses sistem i-learn sebelum mendownload dari blog ini agar kamu dapat mencuba sendiri sistem yang canggih itu.



Sedikit berita terkini. Pada 10 Jan 2010, krew HahnLimn blog telah mengadakan lawatan kebajikan ke HTAR Klang untuk melihat dan memberi bantuan kepada salah satu rakan sekelas kita iaitu Mohd Syazwan. Beliau yang dimasukkan ke wad G2 selepas mengadu sakit setelah beberapa hari. Pada ketika ini, keadaan beliau dilaporkan sudah stabil, melepasi saat-saat getir pada hari sebelumnya. Apapun, bersama samalah kita berdoa agar beliau segera sembuh dan dapat belajar bersama.InsyaAllah. (Saya, Hanafi melaporkan ekslusif untuk Hahnlimn blog)

Sekian, bertemu lagi dilain ruangan. Jangan lupa untuk sentiasa melayari hahnlimn untuk nota, gossip serta perkembangan terkini..

No comments:

Post a Comment