Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Tuesday, October 27, 2009

Tepukan tak bernada

Berlari aku..
Terus berlari hingga hilang nafasku,
Sampai kaki tersadai tanda berhenti.
Selama mana ku ratapi,
Tiba waktunya aku sedar,
Ia memohon aku berhenti.

Aku menangis,
Menyesali atas apa terjadi
Bukan juga ku pinta,
Mahupun ku berdoa
Diwaktu ku bersujud kepadaNya
Memohon petunjuk dan keampunan
Moga hati terima dengan Redha.
Moga kuat diri menerima..

Kamu, aku tak persalahkan,
Mungkin kamu masih muda
untuk memahami.. juga mengerti
Biar semua hapus pergi.
Usah kamu cari aku lagi.

Tangan ditepuk tanda bahagia,
nadanya kuat suasana ceria,
Entah mengapa tepukan tak bernada,
Aku bertepuk sebelah tangan, 
Tanda perakhiran episod bahagia..

Kepada ....
Terimakasih atas segalanya,
Aku tak marah cuma masih kabur menelan kenyataan,
Semoga berbahagia bersama orang yang kamu sayangi..
Amin..

No comments:

Post a Comment